maandag 17 januari 2011

Vandaag begonnen bij een nieuwe werkgever. Eigenlijk een oude werkgever, want ik ben bij het Lauwers College in Kollum begonnen. Door Ebe Elderhuis en Sjoerd de Boer kreeg ik de mogelijkheid mij te bewijzen in het onderwijs. Van de ene op de ander dag werd ik docent in het voortgezet onderwijs. En dat als kleuterleider. Wat een prachtige kans. Ik heb het waar kunnen maken en ik vind dat nog elke dag bijzonder. Vandaag dan begonnen in Grijpskerk. Vaak doorheen gereden, maar nog nooit bekeken. Nu stop ik er twee dagen per week.

De eerste dag was een goede dag, dus vol goede moed morgen weer verder. Collega's vroegen hoe de eerste lessen gingen
en we hebben alweer gelachen. Dat voelt goed. De eerste les geschiedenis had ik een schedel mee. Daarmee moet een opdracht gemaakt worden. Ik ben heel erg benieuwd. Wie weet binnenkort een verslagje van deze opdracht.
Posted by Picasa

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage