zaterdag 15 januari 2011

Nieuwe uitdaging in Grijpskerk.


Afscheid genomen van Comenius in Leeuwarden. Dat voelt bevrijdend en kan ik iedereen aanraden die er nog werkt en dat niet met plezier doet. Leerlingen vroegen of ik weg ging om hen. Gelukkig heb ik duidelijk kunnen maken dat dit niet het geval was, sterker nog ik ga ze missen en ik ga mijn collega's ook missen, en dat ik alleen vertrok vanwege de verziekte sfeer die er is, tussen directie en werkvloer en het grote gebrek aan vertrouwen. Ik zal ook wel niet de laatste zijn. Een brief, ondertekent door vele collega's, maakt duidelijk dat er steeds minder vertrouwen is. Ik hoop dat mijn collega's zich staande kunnen houden.

Maandag begin ik bij LauwersCollege Grijpskerk. Nieuwe omgeving. Nieuwe uitdaging en nieuwe ideeën. Ik heb er zin in. Ik kom in de plaats van een collega die naar het buitenland gaat. Goede overdracht gehad. Enthousiaste man. Nu maar mijn best doen om in zijn voetsporen te treden. Zie er wel naar uit. Maatschappijleer en geschiedenis zijn prachtige vakken. Veel goeds gehoord over deze lauwers College locatie. Ga weer samenwerken met oud collega Mark. Ook weer leuk. Kortom, Grijpskerk here I come!!!!!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage