donderdag 13 januari 2011

Afscheid brengt mooie woorden.

Lieve George,
Onze wegen scheidden helaas vorig jaar al, maar met het verlaten van Zamenhof is het wel heel definitief geworden, hè? Ik wens je alle goeds in je verdere loopbaan en natuurlijk ook privé, want dat is nog vele malen belangrijker dan je werk. Ik heb 10 jaar met veel plezier met je samengewerkt en vond je altijd een hele prettige collega.
Ik hoop dat je nieuwe werkgever jouw kwaliteiten op prijs weet te stellen en je inzet en enthousiasme waardeert, zoals het zou moeten.
George, het ga je goed. Denk je af en toe nog ‘es aan ons?
Veel liefs,

Hallo George,
Jij ook bedankt voor de fijne jaren! Een aantal dingen zullen mij altijd over jou bij blijven. Ik ben blij met je samengewerkt te hebben.
Ik wens je enorm veel succes met je nieuwe baan!


Beste George,
Fijn voor je dat je een nieuwe baan hebt gevonden en dat het je in Heerenveen bevalt. Ik gun je het allerbeste op beide nieuwe werkplekken en dank je voor de mooie jaren van goede samenwerking en ook vele goede discussies en gesprekken.


Hoi George,
Op de Esdoorn heb ik goed met je samen mogen werken! Ik vond je een fijne collega.
Het ga je goed; Gods zegen toegewenst!


George,
Veel plezier in je nieuwe werk.
Maak er wat moois van
Bedankt voor je vertrouwen.


Beste George,
Gisteravond waren we bij vrienden op visite. Daar hoorden we dat je een poosje geleden gesproken hebt in onze oude gemeente ‘Philadelphia’ in Franeker en dat de tieners ‘mei 7 pear earen’ naar je geluisterd hadden. Dit wens ik je ook toe in je nieuwe werkzaamheden. Dat je leerlingen vooral mee mag geven dat ze bijzonder zijn, dat God hun Vader wil zijn en dat Jezus Christus hun beste vriend is, hun hele leven lang.Bedankt voor je inzet hier op Comenius. Bedankt voor je openheid, dat je zelf een getuige bent van jouw leven met Jezus! Wat hebben we dat nodig op Comenius.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage